fredag 9. september 2011


Tirsdag denne veka sovna Vegard inn, berre 19 år gamal. Vegard, som er mannen min sitt søskenbarn, vart hardt skadd i ei trafikkulukke i Romania i sommar. Han var på misjonsreise saman med ein gjeng frå Ungdom i Oppdrag då det ufattelege skjedde. Medan han og nokre andre i gruppa var saman med rumenske ungdommar og spelte fotball, skulle Vegard springe etter ballen som vart sparka ut av banen. Dette kosta han livet.

Vegard var ein fantastisk flott gut! Han strålte omsorg  og brydde seg om folka rundt seg. Han var ein bevisst ung mann og hadde bestemt seg for å leve livet sitt for Jesus. Han hadde planar om å reise til Australia for å gå på Hillsong sin bibelskule til hausten. Han ville så gjerne at fleire skulle få høyre om dei gode nyhetene og bli kjent med Jesus.

Me sit att med mange spørsmål etter dette, og alt virkar meiningslaust. Eg vel å gå til Gud med alt. Både tru og tvil, det eg forstår og det eg ikkje forstår. Og så vil eg hedre Vegard sitt gode minne med å gjere det som han hadde som mål for livet: Leve for Jesus! Han er lyset som skin i det djupaste mørke. Han er vegen, sanninga og livet ♥

Våre tankar og bøner går no til familien hans; mor, far og tre yngre søsken, som har mista sin kjære son og bror.

Tilslutt ein sang som vart veldig fin for meg her i kveld. Den talte så fint om akkurat det som handlar om tru og tvil i ein vanskeleg situasjon.
Ikke en spurv til jorden


Ikke en spurv til jorden
uten at Gud er med.
Ikke en sjel mot døden
uten hans kjærlighet!
Ikke en blomst er visnet,
ikke en tåre falt
uten at Gud vet om det,
han som er over alt.

Tro det når stormen herjer
bladløse vintertrær!
Tro det når brenning bryter
over de nakne skjær!
Tro det når ubeskyttet
midt i en kamp du står.
Tro det når helt alene
du med en smerte går.

Tro det når noe brister
uten å vokse frem.
Tro det når noen mister
det som var alt for dem!
Tro det når håp går under
uten å reise seg:
Ikke en spurv til jorden!
Det er et ord til deg. 
 
Tekst: Ingeborg Prytz Fougner. Melodi: Sigurd Lunde 

Eg er snart tilbake med eit innlegg eg tidlegare har lova å komme med. Denne hendinga har naturleg nok tatt fokus bort frå andre perifere ting i tilveret. Men livet går vidare og det kjem derfor nye innlegg her i frå meg om ikkje så lenge.

Ta vare på dagen i dag, den er dyrebar ♥

Klem frå Kristina



7 kommentarer:

  1. Hei kjære deg! Ord blir så fattige når sånne ting skjer! Likevel er det godt å ha himmelen som møtepunkt, og at dette ikke er slutten! Klem til deg fra meg (var så koselig å være hos dere idag! M grein over halve veien hjem, han ville til J!)

    SvarSlett
  2. Utrolig ufattelig og trist at nettopp han måtte dø, som ville bringe budskapet om Jesus videre til andre.. Så trist..

    SvarSlett
  3. skjønner det kan være trist og ufattelig, men Gud har en plan med oss alle. En plan som vi ikke ser helheten av, men som faktisk er til det best for oss.(selv om det i øyeblikket virker tungt) Har akkurat sett Senkveld og intervju med Aksel Hennie, synes han var så flink å sette ord på sorgen ved å miste en som man er glad i.
    DU har også tatt et valg midt i sorgen. Det står det respekt av. Lykke til - og god helg!

    SvarSlett
  4. Det var veldig trist å høyre... Er vanskelig å fatte at slike ting kan skje, -så fint det du skriver om at du går til Gud med både tru og tvil, det du forstår og det du ikkje forstår! Eit veldig fint innlegg oppi det triste! Tenker på dikka!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Ufattelig trist lesning, og min dypeste medfølelse! En vakker sang du har funnet og deler med oss! Håper den kan være litt til trrøst i den tunge tiden. ta vare på hverandre!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Det var leit å lese, føler med deg og dine. Jeg sender en liten bønn for dere alle.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  7. Ufatteleg trist!
    Har ikkje ord...
    Men, ønskar å kondolere dokke ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...