lørdag 3. september 2011

Tager hva man haver...

Ting som ikkje står på må ha lista får ikkje bli med meg heim frå butikken no om dagane. Ettersom de skjønar frå innlegget mitt verdival er me no nødde til å tenke økonomi i større grad enn før. Ingen fleire unødvendige interiørnips på ei god stund og heller ikkje for mykje unødvendige bruktkjøp (det blir pengar av det òg).


 Dermed må kåno bruka det ho har og gjere det beste ut av det. Eigentleg oppleves det ganske befriande å sleppe å i det heile tatt vurdere nye innkjøp. Iallefall så lenge eg sit heime og er langt borte frå høstnytt i butikkane. Eg må berre ikkje våge meg innom lekre interiørbutikkar på ei god stund, då er eg solgt!



Dermed driver eg no å flyttar rundt på ting. Her om dagen fekk eg fornya litt i trappeoppgongen vår. Hylla i trappa er ei skikkeleg støvehylle, men også ei kjekk utstillingshylle i høgde over det ein barnearm kan nå. Litt småforandringar vart det. Noko vart tatt bort og nokre saker eg hadde i stova før fekk kome ned her.



Klokka som eg kjøpte i Spania fekk endeleg kome til sin rett. Den har aldri heilt funne plassen sin i stova, men her synes eg den passa betre inn i fargane. Klokker er ein ting eg er veldig svak for. Måtte derfor også få ei klokke på bloggen ;)

 Eg har laga eit innlegg om trappehallen vår før, trykk her for å sjå korleis det såg ut då.  


Trappa vår er i heiltre eik og laga av onkelen min sitt trappefirma Hafrsfjord Tre, som held til i Sandnes. Firmaet lagar flotte kvalitetstrapper i mange ulike stilar og prisklasser. Ta ein kikk på heimesida deira ved å trykke her.
Eg vurderer å male håndrekka langs veggane kvite. Tenker dei kanskje da vil skli bedre inn i interiøret, sånn reint fargemessig.




Så ta fram det du har, bytt litt om på plasseringa av ting og tang, og gjer som meg:  
bruk det du har! 

God helg til deg som er innom 

♥ 

Kristina

5 kommentarer:

  1. Det ble kjempe koselig i trappa. Jeg er enig med deg, det er kjekt å bytte om, sette bort og ta fram gamle ting. Plutselig virker det nytt og fint.

    Fin, fin lørdag til deg og dine:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære gode Kristina!

    Først vil jeg gratulere deg med det valget dere har tatt! Jeg tenker jeg ikke behøver skrive mine synspunkter, fordi de vet du vel så såre godt hva er :) Jeg liker sånne tøffe damer som tar mot til seg, gjør som de vil og som setter familielivet høyere enn noe annet. :)

    Jeg gleder meg virkelig til flere innlegg som ikke koster penger, det er noe av det beste ved bloggen din synes jeg :)

    Lykke lykke til!

    Varm klem fra meg

    SvarSlett
  3. Eg og Tm begynnte å omøblera i går kveld og det e sant så du seie da skal ikkje meir te enn å flytta på ting,og ta fram noko du har liggande så virka da som at ein har kjøpt noko nytt:)så får me heller kjøpa oss ein frisk blomsterbukett og bruka da me har:)

    SvarSlett
  4. Du har det kjempefint syns jeg og er absolutt enig i at man fint kan bruke det man har tilgjengelig. Enkelte ting har jo godt av en liten makeover også og man blir jo alltid litt gladere i de tingene man har brukt litt egeninnsats på.

    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem Monica.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...