tirsdag 20. september 2011

Gamal barnebok på veggen

I sommar fann eg ei koseleg gamal bok på bruktbutikken. Boka er ei skulebok frå 60- talet og inneheld mange små historiar, dikt og eventyr. Perfekt kveldslektyre for jenta mi på 6.

Eit par sider av boka er ofra. Dei heng no på veggen på kjøkkenet. Synest motivet og diktet var så koseleg.


  ...Ingen kan salte poteter som jeg...







 Godt brukt :)




 Resten av diktet heng i ei rame under.




 Her skin sola i dag, herleg.
Ha ein fin dag.


Klem frå Kristina




8 kommentarer:

  1. Genial ide!!! Den tror jeg jeg låner!!! Har masse gamle barnebøker, og er stadig på jakt etter flere!! Håper koppen kom trygt frem!!!

    SvarSlett
  2. åå, den var koselig! så skjønn tegning. :) er så glad for at du blogger, så eg får følgt pittelitt med på ka som skjer hos dåke. :) lenge siden eg har lagt fra meg ein kommentar, så no var da på høg tid! håpe dåke har da bra alle 5! tenke på dåke kvar dag.

    savne dåke! <3
    klem fra søss i Oslo.

    SvarSlett
  3. Så god ide! Kjempefin blogg du har, både til inspirasjon og til ettertanke! Håpe dokke har det bra, mellomste og!!? Sko fått te ein ny samling i lag med Pedersen før jul;) Klem fra May Synnøve

    SvarSlett
  4. hei, hei, mail adressa mi er veierland@online.no

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig blogg du har, masse fin inspirasjon og interiørtips :)
    Kjempe lurt å ramme inn fra den barne boka !

    Må du ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
  6. Så herlig og sjarmerende bok, og så artig å ramme inn ei av sidene, tror jeg må se meg om etter noen gamle barnebøker. Elsa Beskow sine ville nok være fine å lage bilder av :))
    Liker så godt fargen du har på kjøkkenveggene dine, er det marrakesh?

    Ha en fortsatt fin kveld :))

    SvarSlett
  7. Hei og hå, så smart!! Nydelig side du plukket ut også! Ha en finfin høstdag1 Klem, Marianne

    SvarSlett
  8. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar, og velkommen som ny følger! :)

    Virkelig et skjønt bilde! :) Og kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen bak det? Den fargen var LEKKER! :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...