onsdag 14. september 2011

Eføykrans

I hagen vår har me mykje viltvoksande eføy. Eg er glad i eføy og tenkte derfor eg ville prøve å lage meg ein krans av dei. Fine til å pynte med både inne- og utandørs.




Eg spraya eføykransen med blank spraymaling i håp om at den då vil halde seg lengre. 



Her heng den på hylla nede i gangen vår.


Men tilslutt hamna den på innsida av ytterdøra.



Ellers så har eg litt problem med blogger om dagane. Innlegga mine blir ikkje oppdatert i blogglisa, verken hos meg sjølv eller følgarane mine... hmmm... Nokon som veit kva eg må gjere? Andre med same problem?

Håpar du har ein god dag ♥

Klem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. du oppdateres hos meg ..... merkelig. tror blogger sliter litt innimellom
    Eføy kranser er utrolig dekorative - og din var jo kjempefin. Gleder meg til min eføy blir så stor at det ikke gjør noe om jeg klipper litt av den
    Ha en nydelig torsdag!

    SvarSlett
  2. Eføykransen var kjempefin alle plasser. :)
    Har problemer med oppdatering jeg også. I går tok det flere timer før det kom opp at jeg hadde postet innlegget. Veldig kjedelig, og jeg vet ikke om det er noe vi kan gjøre med det...
    Har vært sånn noen ganger før også.
    Ønsker deg en fin høstdag. :)

    SvarSlett
  3. Så fin ein krans! Kjempekoseleg!

    SvarSlett
  4. Ja her var det flere innlegg som jeg ikke har fått med meg, men nå ser det ut som det er i orden... Så flott kransen din ble:) En ekstra god klem til deg i dag! Tenker på dere:) Klem

    SvarSlett
  5. Den kransen var kjempefin!!!!! Det siste innlegget ditt vart oppdatert hjå meg, men ikkje dei forrige. Hadde det samme problemet i forrige veke, og så ordna det seg berre plutselig.
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min, vart kjempeglad eg!!!
    god helg! klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...