søndag 28. august 2011

Tidleg ein søndags morgon



 


To små nevar stikker fram...
 Ein liten morgonfugl sit klar ved kjøkkenbordet.


 Prøver å samle fingrane sine om små skivebitar...


Pinsettgrepet er på plass...


Og både guten og mammo er kry over kva han får til...


Ja dette er grunn til å smile, men denne gode guten her smiler mest heile tida. Han er ei skikkeleg solstråle. Og det kan koma godt med når mammo er it B-menneske som helst skulle sove nokre timar til når vesleguten våknar kl.06.00!


Men gledene ved å ha små barn overskuggar alt strevet.
Eg ville ikkje ha byta det mot noko!

Ønsker alle ein god søndag :) 

Kristina


4 kommentarer:

  1. er så enig! for ei herleg solstråle de har, kjempeskjønne bilder! ha ein fin søndag! klem

    SvarSlett
  2. Jeg også er enig! Samme hvor trett man er om morgenen kan man ikke noe annet enn å fryde og glede seg over de små solstrålene som vil ha oss opp :) Noen ganger er det litt deilig å få en stille stund med minstemann før resten av huset våkner også synes jeg :) Han er helt fantastisk nydelig, veslegutten din :)

    Ønsker deg en flott søndag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder av en blid gutt!!

    Er veldig glad vår 3 åring som regel sover til over 7 ihvertfall og tidvis til 9 også. Deilig.

    Ha en super søndag!!

    SvarSlett
  4. Så skjønn! Kan jo umulig være sur og trøtt når man blir møtt av sånne smil! Jeg har også en liten morgenfugl (egentlig 3- spesielt i helgene) som våkner et sted mellom 6 og 7, og sier: Mamma- ferdig sove! Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...