søndag 3. juli 2011

Husk-om-meg-hei

"Husk om meg hei
husk om meg hei
her kommer broremann
og her kommer jeg"
 
 
Her kjem eit lite livstegn frå meg. Det har vore stille frå desse kantar i det siste. Medan andre har byrja på ferie har eg byrja å jobbe. Borte frå min vesle (innsjå det, store) baby, hjelp, korleis skal det gå? 2 veker er allereie forbi og me har alle overlevd (puh, men berre så vidt :) Pappen tar ut nokre veker av sin kvote, medan eg friskar opp gamle sjukepleiarkunnskaper. Men berre for fire veker, så er det heim til kjøkkenbenken igjen. Eg kunne aldri tenke på å sende babyen min 9 mnd gamal i barnehage. Då skal eg heller leve på flatbrød og vatn :)
 
 
Må også berre seie tusen takk for dei fine kommentarane de legger igjen. Og til deg Maria; det varma verkeleg det du skreiv til meg. Eg har vore litt umotivert til å blogge i det siste, føler mykje handlar om tomme og verdilause ting. Men eg blir sjølvsagt veldig rørt av at folk der ute finn det interisant å lese det eg skriv! Tusen takk skal de ha!
 
 
 
God sommar og på gjensyn :)
 
Klem frå Kristina

6 kommentarer:

  1. Koselig med eit livstegn! :) Lykke til med jobbingen! Og kos deg vidare heime når dei 4 vekene er over! Enig med deg, heller flatbrød og vatn:)
    Ha ein fin dag! klem Britt Kirsti

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kjekt å ha deg tilbake! Kan være travelt å begynne i jobb igjen! Så enig, så enig med deg i at det er for tidlig å sende barn i barnehagen når de bare er 9 mnd. Jeg har valgt gradert uttak. Har jobbet en kveld i uken siden Nora var seks måneder, så da har jeg fått strekt permisjonen min ganske mye lenger. Jeg jobber også som sykepleier og da er det enkelere å få til slike ordninger. Ønsker deg noen fine arbeidsuker før du har fri igjen! Kjempekoselig bilde av barna!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder:) Er en stor overgang å begynne på jobb igjen, men godt for både pappa og barn å være sammen! Her går det i pakking for fullt. Flyttelasset går 30 juli, så da må alt være klart... Skal "over fjellet" en uke før det også, kanskje vi skulle hatt et minibloggetreff? Ønsker deg og familien gode dager:) Klem K

    SvarSlett
  4. Så fine bilder. Endeleg får me nokre dagar med litt sol og varme. Det er godt. Du har ein fantastisk fin blogg, Kristina. Den inneheld så mange flotte ting om familie, vennskap, hus og heim. Du er så flink til å finna på ting, laga ting ut av småting. Eg beundrar deg så mykje for det. Ein blogg er vel til for nett det du vil den skal vera. Nokre ting er meir viktige enn andre, men kva gjer vel det. Slike er jo livet heile tida. Det er jo dette som er kvardagen. :) Stå på vidare, me er mange som gledar oss til å sjå og lese bloggen din. :) Stor klem frå meg.

    SvarSlett
  5. ååå, mine herlige 3 små! futtikatta som eg savne dei! glede meg ihjel til å vær med dei igjen.. bare nåken veker igjen no. :) koselig med eit livstegn fra deg og ekstra koselig å få sjå bilder av de skjønne små. no har eg ny skrivebordsbakgrunn. ;)

    savne deg søss! ringe deg ein dag snart. <3

    SvarSlett
  6. titt-tei! Så gode de er, trekløveret ditt!! Kunne ikke sagt meg mere enig med deg, da hadde jeg også takket ja til flattbrød og vann! :) Hi hi, skjønn du er! Du er en god mor du, ingen tvil om det! Nå skal jeg kose meg litt mer med bloggen din,jeg liker den, innmari godt!

    Klem Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...