mandag 20. juni 2011

Lampemakeover og blikkfang i gongen

Ein lampe har blitt fornya. Med litt maling og ny skjerm har den blitt forvandla frå å vere mørk og trist til å bli lys og delikat.




Slik var lampen før

Eg har tidlegare pimpa ein likande lampe. Den viste eg i eit av mine fyrste innlegg, då eg starta å blogge i februar. Trykk her for å sjå den.


Då me var på Ikea sist veke vart dette nattbordet med oss heim. Me brukar det til eit lite konsollbord i gangen mellom soveromma og stova.


Denne veggen har blitt eit blikkfang som møter oss når me kjem opp trappa. Då me pussa opp her for 2 år sidan tenkte eg at dette kunne vere ein kontrastvegg og tapetserte ein mønstrete tapet her. Den vart kort tid etter malt over med ein lysegrå farge, sand.


Endeleg fallt ting på plass her. Bildet som har stått på kontoret lenge har funne sin plass, det same har lampen og interiørblada mine. Bordet er ikkje høgare enn at ei lita hand kan nå opp til det, derfor kunstige blomar ;)


Mykje er kvitt i heimen vår. Denne veggen skiller seg litt ut og blir dermed eit blikkfang i den ellers så kvite gongen.


Ønsker deg ein forstatt fin dag :)

Klem frå Kristina

4 kommentarer:

  1. Så flink du har vært! Lampa ble ordentlig flott, det må jeg si. :) Den ble et ordentlig blikkfang i gangen din.

    SvarSlett
  2. Hurra, der er du jo!!! Er bare så glad jeg fikk vite det du sa om det du vet, Lillehammer var kjempebra:-)))) Tusen takk for koselig kommentar, nikoser meg:-) Og det bør du gjøre også, lekkert med sand og med ny lampe, kreativt og fint!!! Klem

    SvarSlett
  3. Hei Kristina
    Er en 27 år gammel jente med 3 barn jeg også, som har begynt å lese bloggen din jevnlig!Jeg synes det er en av de fineste interiørbloggene med fine "lage-selv-tips" som ikke krever så mye tid (og penger) i min ellers travle mamma-tilværelse hjemme med barna. Ble så glad da jeg fant deg! ;) Stå på videre!
    Hilsen Maria

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...