fredag 17. juni 2011

Lag dine eigne wallstickers

Eg fekk ein idè her ein dag. Eg tenkte eg kunne prøve å lage mine eigne walltickers med hjelp av datautskrift og kontaktpapir. Og det fungerte ganske bra, og det beste av alt er at det er så godt som gratis!
 
 Pallen, som tidlegare var rosemalt med rustrødt skinn på lokket, har virka litt tom og keisam etter at eg pussa den opp. No vart det litt betre. Kan hende eg prøver å forstørre skrifta ved hjelp av ei meir avansert kopimaskin etterkvart. 




 
 Boksane på kjøkkenbenken er også blitt merka. Endeleg kan eg vite for sikkert kva som er i kva, utan å måtte ta feil gong på gong. Her måtte eg vere veldig nøyaktig sidan bakgrunnen ikkje er kvit. Vart ikkje så verst. Eg ser at uansett om bakgrunnen er kvit så er det finast å klippe nøyaktig rundt alle bokstavane. Desse vart til medan eg for ein sjeldan gong såg på TV her ein kveld. Greit å få gjort to ting samstundes! 









Zaloflaska og oppvaskkosten har komen oppi ei potte frå Kremmerhuset dei blå boksane over er forresten også kjøpt der. Måtte berre teste ut korleis det vart med eit merke på den òg. Eg trur eg behalder det på, men først må eg klippe det heilt nøyaktig ut.






Tilslutt vil eg få ynskje deg som er innom her ei triveleg og god helg. Takk for at du besøker bloggen min, det set eg stor pris på. Eg blir også veldig glad for alle som skriver så fine kommentarar til meg. Skal ikkje så mykje til for å glede mitt:)

Klem frå Kristina

6 kommentarer:

  1. Hei! Takk for tipset. Det ble kjempefint! Har akkurat kjøpt meg "dymo", og merker alt jeg kommer over jeg også. Kjekt å vite hva som gjemmer seg inni de ulike boksene. ha en fin helg! Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  2. Det ble veldig bra, kjekt å ha kontroll på innholdet og ikke minst så er det fint.

    God helg fra Annfrid

    SvarSlett
  3. har fasktisk gjort noe lignende selv - bokstaver fra pc - på ark - og prikket igjennom arket med tusjpenn.
    Etterpå har jeg fylt prikkene med hele streker og farge

    Koselig å stikke innom deg
    God helg

    SvarSlett
  4. Så smart det var!!!! Og så fint det ble! Ha en fin ny uke!!!! :)

    SvarSlett
  5. så flotte dei blei :)

    me har ein utfordring gåande hos oss, vis oss ditt baderom? tørr du ?
    spre det videre, ønsker oss mange forslag !
    henriette og helene i snikkerbuo

    SvarSlett
  6. Så kreativt og fint! Har aldri tenkt på at det går ann! Takk for ideen:) Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Når det gjelder malingen jeg har brukt på gulvet i lekehytten og på loftet i huset og, så heter den Skagen. Det er Jotun sin gulvmaling. Veldig fornøyd med den fargen:) Ønsker deg en fin dag og ny uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...