onsdag 15. juni 2011

GLASS

Eg er litt sånn vinglepetter når det kjem til fargar. Avogtil tenkjer eg at det er fint med litt knasj-fargar, iallefall på barneromma. Men no kjenner eg at eg treng harmoni i interiør og fargar, også når det kjem til barna sine møblar. Småstolane deiras står like mykje i stova som på romma deira og då er det kjekt at dei passar litt inn iallefall. Derfor har nokon av småmøblane deira blitt roa ned i fargen eg meiner ikkje at barn ikkje treng fargar, men kven har sagt det må vera knallfargar?


Dei blå stolane frå IKEA har blitt lysegrønne med fargen GLASS.






Før

Denne hylla, som er eit bruktfunn, har fått same farge.




før

Likeeins desse ramene.




før

Knallfargane har altså blitt dusa ned med denne herlege lysegrønne fargen: GLASS. Den gir meg sommarstemning og gode assosiasjonar.


 
Desse nymåla småtinga skal få plass i leikehytta som mannen snart skal setje opp. Eg veit ikkje kven som gledar seg mest av mor eller barn her i huset :) Planlegginga er iallefall i full gong. Eg samlar med meg ting frå bruktbutikkar og andre butikkar, og saman med litt eg har frå før byrjar eg å få nok til å innreie eit koseleg lite sommarhus :) Var forresten på IKEA i går og snopa med meg litt der. Viser noko av det i eit seinare innlegg.


Ha ein fin dag allesaman :)

Klem frå Kristina

7 kommentarer:

  1. Så utrulig skjønne desse møblane vart! Hærleg farge=) Og så flink du er til faktisk å få det gjort, her ligger det mest i tankane og kjem lenger og lenger ned på lista;-) Kor får ein kjøpt desse ekstra timane i døgnet som nokon har?;-))

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fargen GLASS var en nydelig farge! Fint med duse farger på barnemøbler! Jeg synes det beste er å blande litt.

    Ha en fin dag!! :)

    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  3. nydelig farge - og møblene blei jo så flotte.
    Håper vi får malt litt inne i løpet av ferien - lillebror vil ha litt oppdatering på rommet før han begynner på skolen

    SvarSlett
  4. Fargen så kjempefin ut. Det er fint når det er mange ting med samme farge. Tenker det blir fint i lekehytta.

    Klem

    SvarSlett
  5. Det blir nok en flott lekestue:) Nydelig farge! ha en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  6. For en herlig farge!!! :) Møblene ble kjempefine! Gøy med en makeover :)

    SvarSlett
  7. Nydelig farge!!! Du er flink og produktiv, eg er imponert!
    God helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...