søndag 12. juni 2011

Frå gamal og rusten til kvit og romantisk

Ei gamal kiste vart med meg heim frå eit loppemarked eg var innom i fjor. Eg betalte 200kr for denne kista som har levd sitt tidlegare liv i Sverige. Eg visste med ein gong at eg ville male den kvit, inspirert av andre bloggarar. "Male den kvit?" Spurte svigermor forundra. Kanskje litt rart for nokon, men for meg er det heilt naturleg å male alle slags ting kvite, også kister ;)
 
Slik såg kista ut før eg tok fatt på den:
 

 
Eg fulgte ingen reglar då eg malte den. Først nokre strøk vanleg vannbasert kvitmaling og til slutt eit strøk oljemaling. Og slik vart resultatet:


Oppi kista har eg "tapetsert" med serviettar og lakka med decoupagelakk. Eg brukte rett og slett tapetlim eg hadde liggande til å lime serviettane fast. Dersom ein ikkje har decoupagelakk kan ein bruke tapetlim på toppen også. Eg har ikkje prøvd det sjølv, men har høyrt andre bruke det. 10 gongar billegare er det iallefall og veldig greit viss ein treng store mengder.
 
 
 
Kva den har blitt brukt til i Sverige veit eg ikkje, men eg veit kva den skal brukast til her i huset. Alle garnrestane og strikkeprosjekta mine, samt mønsterblad og strikkepinnar skal få bu her. Det minnar meg om besto mi som har ei stor kiste full av slike ting. Interessa for handarbeidhar gått i arv nedover i genrasjonane. Eg vonar også mi dotter vil finne interesse for det å skape ting med hendene. Ho lærte seg så vidt å strikke i vinter. Klamt og stramt rettnok ;) men ho er iallefall igong :) 



Håpar alle har hatt ei fin pinsehelg. Eg har nokre fleire småprosjekt på gong så eg er snart tilbake :) Følg med!
 
Klem frå Kristina

7 kommentarer:

  1. Wow, den ble jo superfin!!!! :) Jeg også har veldig trang til å male ting hvitt for tida... :) Gleder meg til å følge bloggen din videre!!

    Ha en fortsatt fin pinse!!

    Hilsen fra Kathrine!

    SvarSlett
  2. Så fin kista ble! Og takk for koselig kommentar! I dag har vært nok en sånn følelsesladd dag, og da hjalp det godt med en hilsen fra deg:) Ser ut som jeg blir en del hjemme med de to minste, så kanskje vi kan ha noen formiddagstreff? Hadde vært superkoselig:) Ønsker deg en fortsatt flott pinse! Klem

    SvarSlett
  3. Kista ble kjempe fin. Ikke noe dumt valg å male den hvit :)
    Ha ei fortsatt fin pinse!

    SvarSlett
  4. Et bra loppekjøp det, den ble veldig fin!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. wow! knall fin den blei som kvit! og dei serviettane du har oppi, var nydelig. :) no har du óg ei "strikkekista", akkurat som besto ja. koselig!

    SvarSlett
  6. NYDELIG! Rett og slett vakker ble den! Her hos meg er det også helt naturlig å male det meste hvitt.. hehe..

    Klem

    SvarSlett
  7. Fin kiste, bra tips å bruke serviettar og decoupage! Og ja, det var hos Grete vi treftest:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...