onsdag 1. juni 2011

Fargeglade koppar....

...frå RICE 
 
 
 
 
Det er kjekt å kunne dekke bordet med noko som er fint, også når det berre er eg og ungane som sit rundt bordet. Eg blir glad av å sjå på desse melamin koppane med herlege pastellfargar.
 
 
Dei gamle IKEA plastkrusa er stua lengre vekk til fordel for mine nye RICE koppar. Dei kostar 29,- stk og er etter mi meining vel verdt pengane. Dessutan får ein då velgje fargar heilt sjølv, og ein slepp unna krangling om kven som skal ha den rosa koppen når det er jenter på besøk her
 
 
 
I mangel av andre ting å blogge om blir dette dagens tips frå meg :) Liknande koppar får ein også kjøpt på Kremmerhuset og hos ZARAhome.
 
 
 
Ynskjer alle som er innom ein herleg dag:)
 
Klem frå Kristina
 
På grunn av lite tid til blogging og i tillegg tekniske problem med blogger har det blitt lite av kommentarar frå meg i det siste. Kjem sterkare tilbake :)

3 kommentarer:

  1. De koppene er bare så bra!! jeg har to sett altså 12stk, og bruker dem HVER dag! du har all grunn til å være fornøyd:)))

    SvarSlett
  2. Så skjønne farger, og praktiske kopper som man kan ta med på tur eller pynte med på kjøkkenhylla;) Her er det også lite tid til blogging, men jeg har på ingen måte glemt mine "bloggevenner"
    Ha en fin kveld!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Desse koppane har eg også lagt min elsk på, dei er både praktiske og pene:) Det er godt å ha litt av slikt som er begge deler!
    Vil ønske deg og dine en flott dag:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...