søndag 29. mai 2011

Peoner og nye puter

På fredag var eg så heldig å bli møtt i døra med peoner frå mannen min. Nydelege rosa, som no prydar stovebordet vårt. Blomar er noko eg set stor pris på å få. Dei bring noko av naturens skjønnhet inn i huset. Og når vèret ute er grått og trist gjer det ekstra godt med ein bukett vårfriske blomar som pyntar opp for liten og stor.




Nokre nye lyserosa pynteputer har det også blitt. 2 for 1 på KID. Det er som du skjønar rosa det går i her fortida. Sommarleg og søtt. Ja for no lengtar me etter varme og solfyllte sommardagar. Måtte dei koma snart.




No skal me i restefest til ein 40 års jubilant. Håpar du har hatt ei god helg :)
Klem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. Så herlige peoner! Virkelig vakre. Kos deg i selskap.

    SvarSlett
  2. Fantastiske blomster, og søte puter! Ønsker deg en fin søndagskveld:) Klem Kristin

    SvarSlett
  3. ÅÅ de er så vakre. Jeg måå bare få plantet meg noen rosa pioner i haven min.Anki

    SvarSlett
  4. Hei! Og takk for sist:-) Har truffe deg ein gong på damelunsj, og no snubla eg over bloggen din! Kjempefin og nær og viktig:-) Ha ei god veke:-)

    SvarSlett
  5. Pionar er nydeleg, kjempefint Kristina. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...