søndag 15. mai 2011

Nattbord før/etter

Etter ein lang bloggepause er eg no tilbake. Pause har det blitt av fleire grunnar. Mai er ein fantastsik månad, men også ein travel månad. Det eine selskapet etter det andre. Og når eg i tillegg klarte å rote vekk kameraet mitt og bruke over ei veke på å finne det att gjorde det sitt til at det vart ein aldri så liten bloggestopp.

Har fått malt nattborda eg viste dykk tidlegare og slik vart resultatet:



No har dei komen på plass på soverommet vårt.



Rosa rhododendron i Norges-glas. Enkel og fin pynt.

Vil ynskje alle ein god søndagskveld og ei fantastsik 17.mai feiring på tirsdag!
Hipphipp hurra!
Klem frå Kristina

12 kommentarer:

  1. Godt å se at du er tilbake! Så flotte nattbord. De ble jo som nye når du fikk pusset dem opp litt. Lekkert ble det på soverommet. :)

    SvarSlett
  2. tit tei! Deble så nydelige!! Åh, jeg skulle ønske jeg kunne vært flinkere til å gjørenoe med de tingene jeg finner på loppis..De har en tendens til å bli liggende her,og til slutt havner de på søppeldynga- huffoghuff-synd og skam!!

    Nå skal bluser og pensko prøves til den store dagen! Håper jeg har alt som trengs! :) Ha en fin dag på Tirsdag du og!!

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Så skjønne nattbord!

    Ble utrolig flotte i hvite og i sitt rette element med litt pynt♥

    Ønsker deg en fin kveld og 17.Mai

    Klem fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Så fine de ble, trenger virkelig nattbord på soverommet vårt. Kunne tenkt meg å finne noen å resturere.-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fine og romantiske de ble! Passet så godt ved sengen din, og herlig enkel pynt med heklet duk og rosa blomst, me like!!

    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. De ble lyse og fine, og nydelige bilder i tillegg!! God 17-mai uke til deg :)

    SvarSlett
  7. nattbordene ble kjempeflotte. har bare to små kommoder, jeg - men skulle gjerne funnet noe penere.
    Fin 17. mai til deg og dine

    SvarSlett
  8. Oii, dei blei fine! Du e flink, Kristina! :)

    SvarSlett
  9. Kjempefine nattbord og koselige bilder du viser.

    SvarSlett
  10. Velkommen tilbake:-) Nydelig nattbord ble det, og også blosmter i glass, min favoritt!! Håper dere hadde en super feiring, mvh Marianne:-)

    SvarSlett
  11. Koselig å se at du er tilbake! Så fint det ble! Ha en fin kveld:)klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...