torsdag 26. mai 2011

mini-makeover x 2

 I forrige innlegg skreiv eg litt om kva eg synest er aller viktigast i livet. Trykk her viss du vil lese det. Når det er sagt, er det også mange andre ting eg likar å halde på med. Makeovers for eksempel, er noko eg synest er veldig kjekt. Å skape noko fint av noko som er gamalt er rett og slett veldig gøy. I tillegg er det både billeg og miljøvennleg.


To bitte små prosjekt har det blitt her i nordbygdo denne veka. Det fyrste laga av noko som andre vil seie er boss; to tomme
pringles-boksar!


Ein kjekk liten aktivitet for ungane og meg. Lim vart påført med pensel over heile boksen før den fekk seg eit omslag  med tildapapir.



Vips, så fekk ungane kvarsin boks til å samle nips og småting i noko det fins veldig mykje av her i huset.








Ein anna liten sak som fekk fornya seg med litt tilda-papir var denne korthaldaren, som eigentleg er til å ha julekort i men i denne heimen har den fungert som oppbevaring av timekort, helsebok mm sjølv om kalenderen viser langt i frå jul.


Før

Eg er blitt så glad i desse tilda-papira. Herlege fargar og mønster.
  
Etter




No treng eg ikkje anke på at dette eigentleg er julepynt lenger:)

Tusen takk for at du ville besøke bloggen min. Velkommen tilbake :)


Klem frå Kristina
Ps. er det andre enn meg som har problem med blogger om dagane? Eg får ikkje til å legge igjen kommentarar hos andre... Håpar det ordnar seg, og det snart :)

8 kommentarer:

  1. Så fint! Likte både boksene og kortholderen. Nydelige mønster og papirer du har brukt. Passet så bra til interiøret ditt.

    SvarSlett
  2. Så fine de pringles-boksene ble! :) Veldig koselige til å oppbevare småtteri!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  3. Kjempefine mønster og farger! Likte veldig godt pringlesboksene, så nå må vi vel snart kjøpe noen fordi jeg vil ha embalasjen;)
    Takk for koselig kommentar:)

    Klem,Hanne!

    SvarSlett
  4. Er ikkje alltid så mykje som skal til for å smile over detaljar=)
    Gratulera så mykje med overstått! Håpar du hadde ein fantastisk dag og takk for påminning om kva som virkelig teller her i livet:-)
    klem

    SvarSlett
  5. Så fine de ble - kjempepraktisk og flott liten makeover!
    Jeg har lastet ned nettleseren Firefox etter tips fra en blogger med samme problem. Derfra går det fint å legge igjen kommentarer :)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. utrolig hvordan litt papir kan forandre utseendet totalt. Ble jo riktig så flott, både boksene og kortholderen
    God helg til deg og dine

    SvarSlett
  7. Så flink du er, både med hobby ting og lek med barna. Likte veldig godt innlegget om kafeen, vil prøve å gjøre det for min sønn når han har bursdag :)
    Har tenkt på det samme med de chipsboksene, tenkte de er så grei å oppbevare både strikkepinner og hårstrikk i.

    Ha en fin helg.
    Klem Monica S.

    SvarSlett
  8. Så lurt å gjer den julekort holderen om til året-rundt-kortholder! :) smart! og takk for tipset om pringles boksane. kjempefine!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...