onsdag 25. mai 2011

Min dag og min draum

 I dag er det mammo i huset som fyller år.
 
27 år
og
tre
barns
mamma
 
 
Det blir lagt merke til :)
 
 
Men eg er stolt av det!
 
 
Eg blir berre så
glad
og
 takknemleg
 når eg tenkjer på dei
 
Å vakne til barnesong, kort som ungane har tegna og skive sjølv, og flotte blomar frå ein mann som elskar megLykke
 
 
 
Dagen har blitt feira med mine næraste rundt meg, nett slik eg vil ha det.
 
 
Lasagne, foccacia og salat.
 
Kaffi og kaker
 
 
 
Nokre presangar vart det òg, men eg kjenner meir og meir på at det ikkje er ting som gjer meg lukkeleg og glad her i livet. Relasjonar er det som gir livet meining. Relasjonen til Gud og dei menneska som står meg nær.  Prioriteringane mine kjem deretter. Tida er dyrebar, den kjem aldri att. Derfor vil eg veldig gjerne invistere i å vere saman med dei som eg er så veldig glad i. Også nye mennesker kan dukke opp på livsvegen. Det er dyrebart, å kunne bety noko for nokon som treng meg spesielt.
 
 
 
Dette er min draum for framtida. Å bety noko for nokon. Å utgjere noko som har verdi. Ikkje berre leve  for meg sjølv.
 
 
 Interiør for meg er å skape ein god heim. Ein stad der det er godt for ungane å vekse opp. Ein heim der det er hjartevarme og takhøgde. Eit hus der alle kan føle seg velkommen.
 
Med desse tankane frå meg vil eg ynskje alle ein fortsatt god dag :)
 
Klem frå Kristina

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen! virker som dagen har vært helt skjønn! :)

    SvarSlett
  2. gratulere så mye med dagen din - ikke noe er som å feire med de man er mest glad i ....

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen igår! Du har virkelig skjønt hva som er viktig i livet:) Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Gratulerer såå mye med overstått! Du har nok en herlig familie og vet å glede deg over det! Kjekt med blomster og et nydelig pyntet bord med sine kjære rundt! Kjempelekkert sevise du har forresten:)

    Ha en fin dag!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Gratulerar med dagen! Det var eit veldig fint innlegg!!
    klem Britt Kirsti

    SvarSlett
  6. Gratulera såå mykje med overstått min kjære venn. Håpe du hadde ein kjempeflott dag. Håpe me sjååast igjen i sommer, bynne å bli lenge sidan no. :)

    SvarSlett
  7. ja, du har forstått da, kjære søss. :)
    skulle såå ønska eg var der og fekk feira deg! fint du stelte i stand og den kako såg berre super god ut! så bra at du skreiv oppskrifto på bildet! :) God helg til dåke! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...