fredag 20. mai 2011

Kafè i nordbygdo

I dag har me laga til kafè her i nordbygdo. Me måtte gjenta suksèen frå Sara sin barnebursdag. Då laga me til iskiosk. Ungane fekk velge kuleis med mange valgfri strøssel på. Stor stas!
 
 
På menyen i dag sto :
jordbær
youghurt
havrekjeks
havregryn
(me kan ikkje skeie heilt ut sjølv om det er fredag :) Youghurt og havregryn er faktisk noko av det beste ungane mine får)
 
 
Ungane var med å lage vimplerekke til å pynte butikken med.
 
 
Dei fekk utdelt litt pengar kvar som dei kunne betale med. Litt rekning passar bra for jenta vår som snart er skulejente (Prisar på varene kom opp på meny-tavla etter eg hadde tatt bildene).
 



 
Dei to søte skålene med kirsebær på er kjøpt på ein bruktbutikk for ein tikroning pr stk. Koppane med jordbær i er lattekoppar frå GG.
 


 
Dette vart dagens lunch her hos oss.
 
 
Det er kjekt å kunne finne på noko med ungane når dei har fri frå barnehage. Det er ikkje alltid eg klarar vere like kreativ, men eg merkar at ungane set veldig pris på når eg engasjerer meg i leik saman med dei. Det skaper gode minner i minneboka deira.
 

 
Eg blir veldig inspirert av andre flinke foreldre. Vil utfordre deg som har små barn til å dele noko kjekt som DU har gjort med ungane dine. Så kan me andre få nokre gode idèar til aktivitetar :)
 
 
 Ynskjer alle som er innom ei god helg :)
 
Klem frå Kristina

12 kommentarer:

  1. Så flink mamma du er! Føler ofte at fridagene går med til å springe rundt å rydde og mase på ungene! Nå ble jeg veldig innspirert! Så nydelig kafe dere har laget:)
    Ønsker deg en kjempefin helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Å så flink du er, kjempekjekk dag for ungene dine,slike minner lever man lenge på!! Jeg har også lyst til å gjøre slkt, gleder meg til å få ut sistemann og få energien tilbake:-) God helg!!!

    SvarSlett
  3. Åå, så koselig! Butikk er kjempestas å laga til, særlig når mammo óg er med. :) Flink du e, Kristina! Den butikken skal eg ta meg ein tur innom i sommar. ;)

    SvarSlett
  4. Så flink og kreativ du er!!=) Og takk for inspirasjon til alle oss andre mødre:-)

    Ynskjer deg og dine ei nydeleg helg!:o))

    SvarSlett
  5. Den kafen kunne jeg ønske jeg kunne ha besøkt, for der var det mye godt.

    Klem

    SvarSlett
  6. Koseligste kafeen jeg har sett på lenge. Alle barn elsker jo å leke butikk, og når mamma også er med kan det jo ikke bli bedre.
    Lekte en del butikk med guttene da de var små vi også, men det er nok slutt på den tiden nå.
    Kino med hjemmelagde billetter, tegnefilm og pop-corn-salg var også veldig populært.

    God helg :))

    SvarSlett
  7. Ååååå, det så skikkelig koselig ut!! Så kreativt og artig! Takk for ideen:) Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  8. Det så utrolig koselig ut:) Viktige barneminner med en tilstedeværende mamma! Ha en fin helg- klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Så kosligt! Her har me i maaaange måneder planlagt isfest i hagen, når me får klargjort lekehytta! Eg gleder meg minst like mye som ungene;);)
    Generelt så setter ungene kjempepris på å bli inkludert i planlegging av lite og stort. Her lager Emilie lister over aktiviteter hu vil me ska gjennomføre. Kjekt! Ein ting som e stas e å gå på sjørøverjakt etter skatt, lage skattekart;)

    Velkommen him te oss snart!!:)

    Klem fra vea...

    SvarSlett
  10. Stoffa er kjøpt på Stoff og Stil og Textart og venter på enda ein pakke frå Cetho! Reine julafta:D Har allereie byrja med litt prosjekt, klør i fingrane! hehe;)

    Ynskjer deg ein hærleg søndags-kveld:o)) klem

    SvarSlett
  11. Så koseleg, Kristina. Du er så imponerande kreativ!! :)

    SvarSlett
  12. ÅÅÅ så koselig! Dette var utrolig insprerende og kjenner jeg blir glad av innlegget ditt.. Dette skal jammen prøves neste fridag med småen. Make kasseapparat har vi allerede, og dette hadde han elsket!

    Ha en god natt og sov godt..

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...