torsdag 19. mai 2011

Herleg duft...

...av syrin!


Nokre kvastar av syrinbusken min er blitt med meg inn i stova. No spreier dei herleg duft i heile huset.



Den nydelege lillafargen passar godt inn i stova vår, som har eindel svarte kontrastar og innslag av lilla og rosa.



Då me skulle kjøpe oss ny sofa for 2 år sidan sto valget mellom det som var mest praktisk mot det som var mest estetisk. Med tre smårollingar i huset var ikkje valget så vanskeleg, det vart mørk sofa.



I byrjinga tenkte eg at dette kjem eg aldri til å trivast med, men etterkvart er eg blitt ganske så fortruleg med sofaen og likar den eigentleg ganske godt. Og så er det herleg å kunne sette den full av små ungar utan å vere livredd for søling ;)



Tilda-jento mi sitt så fint å kikkar utover stova vår. Å sy tilda-figurar er noko eg syns er kjempegøy, men så er det den tida då...blir ikkje akkurat førsteprioritert.



Skjell-lampen er kjøpt på Bohus. Den syns eg mjukar opp den litt harde sofaen (den er ikkje hard å sitje i altså ;) Eit av dei føreståande prosjekta her i huset er å få malt taket i stova og kjøkkenet. Er litt usikker på om me skal male det med halvblank eller heilblank kvitmaling ...?  Kva syns du er finast?



Sommaren har tatt ein pause her, men håpar den snart er tilbake. No har eg iallefall fått sommarstemning i stova mi. Det er synd det ikkje går an å setje lukt på blogginnlegg, men alle som har dufta på ein syrinbusk veit at denne lukta er berre heilt nydeleg.



Tilslutt vil eg vise eit bilete frå 17.mai av mine tre godingar! Det er desse tre som opptar det meste av tida mi og som betyr aller mest for meg. Så kan eg heller koble av ein gong i blant med litt interiør. Det skadar ikkje ;)



Ynskjer alle ein fortsatt fin dag
 
Klem frå Kristina

4 kommentarer:

  1. Så flott med syrinbuketten i stua! Herlig duft av den også. Smart å sette buketten i et norgesglass.

    SvarSlett
  2. her er ikke syrinen kommet enda.... gleder meg. Husk å banke(knuse) stilkene nederst, da står de lengere, sa min farmor....
    Jeg har blankt tak på badet, halvblankt på kjøkkenet og matt ellers i huset. Matt holder seg best. Det blanke og halvblanke blir skjoldete etterhvert - og "rulle-stripene" kommer mer og mer fram. (det er maler som har gjort det, ikke jeg selv)
    Lykke til med ditt valg!

    SvarSlett
  3. Så fin stue! Hjemmekoselig:) enig med deg i valg av sofa! Noen ganger må en tenke praktisk! Så skjønne barna dine er!

    SvarSlett
  4. Så fin stue du har! Fikk virkelig lyst å krype opp i den sofaen! Grått er veldig fint og passer godt til de andre fargene i heimen din! Kunne ønske jeg hadde syriner;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...