lørdag 16. april 2011

Skuvseng før/etter




Det var rett som Torill med den flotte bloggen ElleMelleMiTua gjetta, ei skuvseng er blandt møblane eg har malt på denne veka. Eg har lenge syns desse gamle barnesengene er så fine og no var eg så heldig å få overta ei fra foreldra til ei veninne. Dei var glad for å bli kvitt den og du kan tru eg vart glad for å få den.


Med eit par strøk maling vart den perfekt til Jonasguten vår på 2  1/2 år. Han har allereie testa den og var svært kry over å klare å kome seg oppi og ut av senga si sjølv. Til no har han hatt sprinkelseng, men mammo syns at det no var på tide med eit byte. Trur han var heilt enig; "Eg e`ein kjempestor gutt no mamma" . "Ja da, det er du, vesle go`guten min", svarar eg då :)



Sengeteppet er sydd av diverse gamle tekstilar. Viss du vil lese meir om det kan du trykke her


 Fargen eg har malt senga med er ein lysegrå farge som heiter "Morgendis". Eg har malt to andre møblar i samme farge. Eit av dei skal få plass her ved skuvsenga og det vil eg vise i neste innlegg. Eg er i full gong med å ordne til på gutterommet, så de kjem nok til å få sjå meir der i frå framover (viss alt går etter planen).

God palmelørdag til alle som er innom!


Klem frå Kristina



3 kommentarer:

  1. SÅ SKJØNN den senga ble! Utrolig hva maling kan gjøre med møbler. Lekkert teppe også. Et flott rom. (Er soverom hos meg også i dag.)

    SvarSlett
  2. sååå flott seng .... jeg hadde en lignende til min gutt nr to. så ble den satt bort til lagring før nestemann - og når den skulle hentes, var den borte...... Min far hadde kjørt den på dynga, trodde ikke jeg ville ha den mere ...
    GOD PÅSKE TIL DEG OG DINE

    SvarSlett
  3. Nydelig malt møbel - skuvsenger er så flotte!!
    God påske til deg og dine :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...