fredag 8. april 2011

Lommebok av melkekartong- trinn for trinn

I dag har eg lært å lage lommebok ut av ein melkekartong! Ganske tøft! Me hadde besøk av mine to yngste søsken, Ingvild og Jan Håkon (eg er eldst av fem), som hadde lært dette på skulen (dei er 12 år yngre enn meg). Sara-jento vår synst også dette var kjekt og var storfornøgd med å få sin eigen pengepung, som ho attpåtil har laga sjølv! "Mamma, kan me gå på ein lekebutikk i måro?" Dette var det store spørsmålet fra godjento då ho skulle legge seg i kveld. Trur ho følte seg rik, trass i at lommeboka var utan pengar :)





Tenkte kanskje andre også hadde lyst å lære dette og viser derfor framgongsmåten her:

Trinn 1: Skyll og tørk kartongen.



2.Klypp av øverste del av kartongen og botnen av kartongen





3. Lim gavepapir e.l rundt kartongen og litt innover. Brett sidene som på bildet.



4. Brett litt mer enn 1/3 av kartongen nedanfrå og opp. Klypp langst sidene på det som skal bli lokk, sjå bilde. Kartongbiten du no har klypt (t.h på bilde) skal brettast nedi sjølve lommeboka (t.v på bildet). Ein treng ikkje lime, det er nok at denne fliken blir trykkt godt nedi. Lommeboka får då to rom.



5. Klypp bort resten av kantane på lokket slik at det blir som på bildet under.


6. No er det berre knapp igjen. Det går an å få kjøpt trykk-knappar på hobbybutikkar som er godt egna til dette. Eg brukte noko eg hadde liggande. Tar alltid vare på ekstraknappar som følger med klær og no kom dei til nytte. Me festa ein trykk-knapp nederst og ein strikk med knute øverst på lokket. Slik vart resultatet:




Den minste lommeboka er laga av ein vanleg 1 l melkekartong. Desse er endå enklare å brette, då ein berre brettar inn på sidene slik ein vanlegvis gjer når ein skal stable kartongar. Her har me også runda av kantane på lokket.




Håpar dette var nokolunde forståeleg. Det er berre til å prøve seg fram. Variasjonsmuligheitane er store.

Lykke til :)

Klem fra Kristina

17 kommentarer:

  1. Så stillig!!! Kven er det som sitt å finn ut sånt?? Dei blei jo kjempefine:)

    God helg til deg Kristina:)
    Klem

    SvarSlett
  2. oi oi! Så kult!! DETTE er virkelig noe for jentene mine- jeg liker når man slipper å tømme hele lommeboka på å kjøpe hobbyartikler ;)
    Tusen takk for tipset, og ha ei velsigna helg du også!

    Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Stilig! Og kjempe forståelig ;)
    Må prøves ein dag... God helg :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! Nå har jeg sett gjennom bloggen din, og jeg liker den kjempe godt! Mye fin inspirasjon å hente. Jeg legger meg til som følger hos deg også.

    Jeg tror jeg skal prøve meg på den lommeboken, så fint at du legger ut framgangsmåte. Garnet ligger klart, så nye gulekluter/oppvaskkluter skal det også bli. Legger ut bilde på bloggen min når det er gjort.

    God helg :)

    Klem fra Sigrid

    SvarSlett
  5. mente selvfølgelig gulpekluter, eller "truteklutar" som du kaller det ;)

    SvarSlett
  6. Nææ, så artig, da har eg aldri sitt før! Stilige ting dei lære på skulen no til dags. ;) Dette er i alle fall gjenbruk på høgt nivå. ;)

    Så fine dei blei, dåke e flinke! :) Og Sara er jo berre verdens skjønnaste. <3

    SvarSlett
  7. Kjempefine! Dette må prøves:) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Så smart dette var da! Kjempefine ble de! :)

    SvarSlett
  9. Så kreativt innlegg, veldig artig ide som er helt gratis og samtidig veldig fint. Barna mine er blitt for store til dette, men jeg sparer på ideen til barnebarn...
    Takk for tilbakemelding vedr. Blogge-kirken, det gleder meg at noen opplever styrke gjennom det som blir publisert.
    Takk for at du har linket!

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Wow! Dette var skikkelig stilig! Ein idè til barnehageaktvitet=) Takk for at du deler;)

    Ha ein fin kveld! =)

    SvarSlett
  11. Var veldig kjekt :) likte veldig godt tilda-papiret du hadde :) ha ei fin veka Kristina ♥

    SvarSlett
  12. Knall Kuuult...

    Skikkelig stilig...

    Dette skal jeg jammen meg ta og prøve og lage i påsken.. Kansje min "fjortis" niese syns dagen blir litt kjekkere da :-)))

    Tusen takk for tipset.. klem klem Birte

    SvarSlett
  13. Tusen takk for så fin tilbakemelding på bloggen min! Så fint at du fant min blogg, sånn at jeg fant din! Jeg legger meg til som følger!! Masse fine tips og inspirasjon her. Gleder meg til å kikke mer

    SvarSlett
  14. Takk for at du deler:-)
    Har allerede prøvd dette...og barna på 6 og 3,5 synest dette var stor stas:)

    SvarSlett
  15. Heisann!

    Du har en morsom variant av lommeboken, så jeg linket til deg i bloggen min;

    http://villmarkshjerte.blogspot.com/2012/01/tenk-dere-det.html

    Håper du får en flott og kreativ dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...