lørdag 23. april 2011

Påskesyslar

Fyrst vil eg takke for all positiv respons på dei siste innlegga. Det set eg stor pris på. Vil også ynskje alle nye følgarar velkomne. Håpar de vil trivast her hos meg ;)
Medan planlagde innlegg har gått sin gong har eg og familien min hatt oss ein liten påsketur på hytta. Fine dagar med nydeleg ver, kjekt lag og avkobling frå det vante. Det er godt med slike pusterom innimellom. Med i bagasjerommet hadde eg både symaskin, heklenål og strikketøy. Litt tid til kreasjonar vart det heldigvis og noko viser eg her i dag.
Eg sydde vimplar i sommarlege stoff. Desse heng no under skuffehylla i stova vår.





Ein løpar i dei same stoffa er også påbegynt.




Her skal dagen nytast. Med strålande sol og heile familien heime ligg alt til rette for ein god dag.
Ynskjer alle ei god påskeafta.
 Klem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. Sååå flink du er!! :)

    Ha ei solfull påskeafta! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ha en fin påskeaften du også :)

    SvarSlett
  3. Så herlige vimpler! Elsker fargene, og det blomstrete stoffet er det samme som på en av tildaene mine:) Løperen blir nok nydelig!

    Tusen takk for hyggelig kommentar,og for at du vil følge bloggen min,det gleder meg:)

    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  4. Har lest meg igjennom alle påskeinnleggene dine. Så flink du er! Har hatt en lang og god påskebloggepause, men er nå tilbake! Nydelige vimpler og løper! Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempefine vimpler du har laget. =) Sånne har jeg lyst å lage til prinsessa mi også engang. Koselig blogg du har. Jeg kommer igjen!
    God klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...