tirsdag 5. april 2011

Barnevelsignelse

Det største mysterium er ikke mer enn det:
at en liten ørliten kropp er våknet til jorden
Den nyfødte ser, to luker til himlen går opp
Selv femtrinnsraketter og kjernefysikk
blir puslingers puslespill når det nyfødte barn
med et eneste blikk
-beviser at Gud er til

Andre Bjerke





På søndag var det stor dag her i heimen. Då hadde me barnevelsignelse for vår gode Benjamin (4 1/2 mnd). Me praktiserar voksendåp i menigheten me tilhøyrer og døyper derfor ikkje barna våre. Istadenfor så velsignar me og ber for barna, og feirar barnet som er komen til verda. Namnet Benjamin tyder lykkens sønn og det er jammen sant. Han er ein fantastisk skjønn liten godgut som lyser opp kvardagen vår.



Kjøkkenet dekka til fest.


Dagen vart feira med næraste familie, med middag og kaffi heime hos oss. På menyen sto lammelår med gratinerte fløytepoteter og panakotta med bringebær til dessert. Og med god hjelp av mamma og kokkeArvid (min kjære svoger) vart resultatet bra.




Eg laga enkle dekorasjonar med ranuklar, hortensia og kvistar. Pottene/urnene fekk me oppsatsar i då Jonas (vår mellomste gut) vart fødd.



Kaker vart det også nok av. I går hadde me restefest, så no minkar det på kakene heldigvis ;)

 


Me hadde ein veldig fin dag saman med familien vår, som betyr så uendeleg mykje for oss. Det er også godt når slike store dagar er over, og alt har gått bra. No kan me nyte aprildagane me har framfor oss. Her på desse kantar har det pøsregna i dag. Men då er det godt å tenkje på at:

Bak skyene er himmelen alltid blå

Klem fra Kristina :)



10 kommentarer:

  1. Kjempefin gutt du har! Så koselig du har gjort i stand til velsignelsen av han. Fine kaker og blomsteroppsatser.

    SvarSlett
  2. Nydelig bord! Og for ein herleg liten sjarmør! Synes han var veldig lik på deg og din familie (kanskje allermest Helene?????)

    Familien er den første byggeklossen i byggverket vårt! <3

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  3. nydelig gutt .... og kjekt med en feiring av dagen.
    Mine barn er også velsignet - og får selv velge om de vil døpes når de blir voksne ...
    Jeg ble litt nysgjerrig og sjekka- og de fleste menigheter har det slik. Kun statskirka praktiserer barnedåp - som jeg kunne finne ut ....
    klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig. Veldig fint bord, Kristina. Og fantastisk bilde av lille Benjamin. :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. For eit koselig innlegg fra denna dagen og så fint du ordna til i heimen! Nydelige blomsteroppsatsa du laga! Og da bilde av Benjamin var fantastisk, skjønne babygutten! Da pryde skrivebordsbakgrunnen min no. ;) Savne dåke og glede meg til å få mange dagar med dåke i påsken. <3

    Og Miriam, takk, eg er fullstendig enig med deg. ;) Hehe neida.. Den var ny for meg. Men kanskje du seier noko der ja. ;)

    SvarSlett
  7. Så vakkert du har laget det til..

    Likte alt, nydelig..

    Klem Birte

    SvarSlett
  8. Dagen var veldig kjekk! :) lykkens sønn er heilt sant at han er! :)

    SvarSlett
  9. Så flott du hadde stelt i stand for veslegutten din!! :) Våre barn er også velsignet, men vi har ikke hatt noe feiring hjemme etterpå, bare en liten markering på møtet. Men det er noe vi absolutt burde gjort i tilegg! Men det er jo så lett å være etterpåklok.. :)

    Jeg ble litt nyskjerrig på hvilken menighet du tilhører? :) er du å finne på facebook kanskje?

    klem klem!

    SvarSlett
  10. Til deg Merethe: Nei, eg er ikkje på facebook, enda får eg vel sei for eg vurderer det sterkt :) Me går i ein menighet som tilhøyrer De Frie Evangeliske Forsamlinger. Har du hørt om det? Teologisk står me veldig nær Pinsevennene, så og sei det samme. Du da? Kva menighet tilhøyrer dåke? Uanset godt at Guds familie ikkje er begrensa til ulike menigheter. Er utruleg fint at me også gjennom bloggen kan bli kjent med nye "søsken" i Herren. Stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...