mandag 4. april 2011

Award og litt om meg

Før helga var eg så heldig å få to awarder fra to skjønne jenter. Den eine var i frå Elizabeth og den andre i fra Kristin Victoria. Tusen takk skal dåke begge ha! Ta gjerne turen innom bloggane deira, der er det mykje fint.



Med awarden fulgte det ei utfordring om å fortelle åtte ting om meg sjølv. Eg vel å ikkje sende awarden vidare då det har vore ein del awardar i blogglandia i det siste. Litt om meg, for dei som er interisert:


Eg er personleg kristen! Jesus er livet for meg! Han har gitt meg alt hjerta mitt lengter etter; fred, kjærleik, aksept for den eg er. Han fyller meg med ekte glede kvar ein dag :) Jesus er fjellet i livet mitt og eg vil ikkje byte det mot noko.


Eg er eit B-menneske. Slit med å stå opp om morgonen og kviknar veldig til utover kvelden. Blir veldig kreativ i timane før eg skal legge meg :)


Eg kan ha veldig sterke meiningar om ting.


Eg tar ofte parti med dei svake.


Eg har mange interesser. Er glad i musikk. Spelar piano og tverrfløyte og har gjort dette sidan barneskulen.



Min største draum sidan eg var liten var å få oppleve å bli mamma. Den draumen har no gått i oppfylling og det er eg enormt takksam for.


Eg er veeldig glad i snop. Søtt,salt, surt- alt går ned. Har stadige ambisjonar om å halde meg til laurdagen, men eg sprekk ofte.


Eg er eit følelsesmenneske. Lar meg lett rive med og klarar sjeldan å sjå ein film utan å grine.


Klem frå Kristina

5 kommentarer:

  1. Åh, eg er så glad i deg, Kristina søss. Likte dette innlegget litt ekstra godt. G bless. ♥

    SvarSlett
  2. awardene er velfortjente- du har en flott blogg
    Ha ei fin uke videre....

    SvarSlett
  3. Kjære deg, nå ble jeg helt satt ut av kommentaren din på bloggen min! Jeg ble så rørt og må innrømme at det kom en liten tåre i øyekroken. Tusen tusen takk!!

    Så artig å lese litt om deg! Det kunne vært meg selv som skrev det, bortsett fra at jeg ikke skal skryte på meg at jeg er flink til å spille instrumenter. Men det er mye sang og musikk her alikevel, mannen i huset spiller både piano, gitar og trompet. Et hjem med levende musikk er godt for barna å ta med seg i ryggsekken :)

    Også vil jeg si at jeg er her veldig ofte, men det er sjeldent jeg får tid til å legge igjen spor etter meg! Men nå vet du at jeg følger med :)

    Ha en fin dag! Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig å lese om deg! Bytter du ut tverrfløyte med gitar, kunne det vært meg! Ha en fin kveld:)Klem

    SvarSlett
  5. kosligt å lese om deg,er så enig

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...