søndag 6. mars 2011

Tzatziki-pizza



Vil dele med dåke ei oppskrift på ein litt annleis pizza som har blitt veldig populær her i huset. Tzatziki-pizza. Tilogmed ungane, som vanlegvis ikkje er så voldsomme på pizza, likte denne veldig godt. Enkel er den også.


 



Oppskrift:

Lag vanleg pizzabotn, ikkje for tjukk.

Fyll:
Bland ein pose tzatziki dippmix (blå pose fra Maarud) med ein boks Creme fraiche orginal. Kjevle ut deigen og smør eit passeleg tjukt lag med tzatziki-blandinga utover (eg brukte litt meir enn halve boksen). Klipp eller riv spekeskinke i bitar og legg oppå. Riven ost til slutt.
Steik pizzaen midt i omnen på 225 grader i ca.20 min.

Legg litt ruccula-salat på pizzaen før servering. Servèr med rømme, pesto og rucculasat.

Bon-appetit

9 kommentarer:

  1. høres nydelig ut, denne må jeg prøve
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  2. Takk for supert tips! Dette skal prøves. Jeg hadde besøk i går og laget ei pizza med bl.a annet parmaskinke. Den ble skikkelig god. :)

    SvarSlett
  3. Mmmm, den må prøves!
    Så kjekt at jeg tilfeldigvis oppdaget bloggen din, og fikk se bilde av minstegutten. Nydelig gutt!
    Klem fra Britt Iren:)

    SvarSlett
  4. Mmmm, det så skikkelig godt ut! Takk for oppskrift, denne skal jeg prøve. Vi har fast pizzakveld på fredager, da er det mannen min som ordner, men variasjon er jo ikke å forakte;-) Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Eg ELSKAR denne pizzaen, Kristina. Du er så flink til å lage mat. Skal prøve meg på oppskrifta di ein gong..men er usikker på om den blir like bra som din, hehe.

    SvarSlett
  6. Nam Nam.. Den skal DEFINITVT prøves imorgon den dag..

    Takk for tipset..

    Klem Birte

    SvarSlett
  7. Oj, det så godt ut. Veeeldig godt ut ;-) Det må prøves ;-) Nam!

    SvarSlett
  8. Skal sei den såg god ut !! :D

    Klem Miriam

    SvarSlett
  9. Hei!=)

    Det var ein lur variant av den vanlige tomatfyllpizzan, takk for tips!;-)
    Og takk for fin kommentar på bloggen min. Så kjekt å finne nokon i nærleiken då;) Følger gjerne deg og denne koselige bloggen din videre!:o))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...