fredag 25. mars 2011

Skrivepult på jenterommet

No har storesøstera i heimen fått seg eigen skrivepult på rommet sitt. Pulten kjøpte eg på gjenbruk i haust. Falt pladask for denne vesle, gamle skrivepulten og når den ikkje kosta meir enn ein 100 lapp var eg ikkje i tvil. Akkurat stor nok var den òg, for rommet til jenta vår er ikkje meir enn 6 m2 stort. Den var frå før av måla i ein beige farge og var med åra blitt ganske slitt, eller shabby om du vil. Kunne kanskje hatt den slik den var, men overflata var blitt så stygg. Store hakk og tusjmerker er ikkje akkurat sjarmerande. No er eg veldig glad eg valgte å male den. Fargen vart kvit (kanskje ikkje ei bombe) :)



Slik såg pulten ut før:


Eg har brukt enkle midlar i dette prosjektet. Det er kun dei små kvite kleklypene eg har kjøpt nye, ellers har eg brukt ting eg hadde frå før.


Kvite IKEA kasettar har fått ny rygg. Veldig enkel og veldig effektiv makeover. Her har storesøstera samla glansbøker, aktivitetsbøker og sjølvsagt prinsesseblad mm.






Botnen i skuffene er blitt kledd med presangpapir.




Ei gamal ramme har fått nytt liv som "kunstgalleri" på veggen. Her kan ein enkelt byte ut kunstverka ved å klipse dei av kleklypa eg har festa til rama. Stas når teikningane kjem opp på veggen! Rama var gullfarga og fekk eit heilt anna utrykk etter å ha blitt malr grønn. Same farge er brukt til å male blikkboksane med som no tener som blyanthaldarar. Denne fargen er ein av mine favoritt pastellfargar.






Ein fin knagg er festa til pulten. Kanskje kan skulesekken få henge her?



Skrivepulten har vore i bruk sidan dagen eg kjøpte den. Jenta vår sin største hobby er nemleg teikning. Og sidan me har alle soveromma våre på hovudplanet blir det brukt mykje tid til leik og anna på barneromma. Jenterommet blir derfor ikkje eit pynterom, men eit bruksrom






No har storesøstera fått sin eigen krok på rommet sitt kor ho kan teikne, perle og gjere andre kreative sysler. Og til hausten, når det blir skulestart, har ho òg ein stad der ho kan sitje med leksene sine. Eg håpar iallefall at ho vil bruke den litt til det ;) 


 Frå raudt til pastellar:) Lampen fekk ikkje vere raud så lenge ;) Vil du sjå korleis den såg ut før? Klikk her



Her blir det bloggepause i helga. Sjåast til veka igjen :)


Ynskjer alle som er innom ei veldig god helg!

Klem frå Kristina 

9 kommentarer:

  1. Så flott på rommet til jenta di! En nydelig skrivepult du har satt i stand. Så lyse og flotte farger i rommet. Her må det være trivelig å sitte.

    SvarSlett
  2. Så utruleg koseleg jenterom! Du er kjempeflink! Hugsar sjølv kor stas det var å få skrivepult, og med ein så koselig krok som dette, så trur eg eg hadde site der heile tida:)
    Ha ei god helg! klem Britt Kirsti

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Da har blitt kjempefint! Eg ser virkelig opp til deg når da gjelder kreativitet og masse, masse anna! Du er flink! :)

    SvarSlett
  5. så fint rom da - og kjempefin pult.
    Synes jeg stadig maler og pusser opp barnerommene, det blir jo ganske stor slitasje når rommet er lite og de leker mye der...
    Lillebror blir skolegutt til høsten, så da må jeg nok ta rommet hans i løpet av sommeren ...

    SvarSlett
  6. åå, så fiiint! skikkelig koselig rom ho har! du e bare så flink! <3 og lampen blei endo finare no faktisk. var veldig søt i den pastellgrønne fargen. og eg likte da du gjor med gavepapiret. meget kreativt!

    SvarSlett
  7. Så flott det har blitt! Skal ofte ikke så mye og store midler til for å få til store endringer nei.
    Kjempekoselig blogg du har, oppdaget den gjennom NIB, og her kommer jeg tilbake på besøk :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  8. Så koselig Kristina! De har sin egen sjarm disse gamle møblene! Ha en fin helg:) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...