søndag 20. mars 2011

Lopper

I går var eg på loppemarknad og dette vart ei oppleving for seg sjølv. Snakk om hysteri! Folk var heilt ville! Ein skulle tru det var hungersnød i landet og at det var mat det var om å gjere.

Men eg var vel ikkje bedre sjølv ☺ Eg var tilfeldigvis innom staden der loppemarkedet skulle vere ein dag tidlegare og hadde fått sondert ut terrenget. Eg såg meg ut to skjønne gamle trestolar som eg gjerne ville ha. Tenkte derfor eg skulle vere tidleg ute og stilte opp fem minuttar før det opna.

Så der sto eg altså, i kø saman med folk med store mengder lopper i blodet. Ja for her snakkar me om profesjonelle loppesamlarar. Dei fleste var damer i alderen 60+ (noko som forundra meg) og mange av dei hadde korger eller gamaldagse plastnett med seg. Ein kunne sjå kor adrenalinet var til stades då klokka nærma seg opningstid. Då dørene vart opna var det berre å legge på sprang. Det var eit syn for seg sjølv. Korgene og plastnetta var fulle etter 3 minutt. Ingen av dei framfor meg var interisert i stolane "mine" og eg kunne ta dei med meg og gå. Eit par andre småting fekk eg rett nok også kjøpt med meg. Eg likar loppemarknader og bruktbutikkar, men akkuratt dette vart litt for mykje for meg. Eg var nøgd og glad då eg fekk gå der i frå.

Her er altså mine loppefunn:

Stolane fekk eg for den nette sum av 20 kr pr stk! Utruleg!Ein av stolane skal få vere slik den er og ein skal malast. Kan du gjette kvafor stol som skal få bli slik den er?








Eit blått fat i frå Figjo vart også med meg.Dette måtte eg gi 20 kr for. Gi oss i dag vårt daglege brød, står det på fatet.



Tutekopp i frå Tuppervare av eldre årgang. Syns den var så søt. Har nok sikkert berre stått i eit skap for det viser ikkje at den er brukt. Men det kjem den nok til å bli her.






Her er eg i malingsmodus fortida. Meir om det til veka.
Då vil eg ynskja alle som er innom ein fortsatt fin søndag.

Klem frå Kristina


 

 

6 kommentarer:

  1. Skal sei ;)

    Håpar du tar vare på den røde. Den hadde passa inn på jenterommet, med det røde innslaget!

    Håpar du har hatt ei fin helg!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  2. Så fine stoler! De har sin egen sjarm de gamle trestolene. Ja det er helt utrolig hvordan folk forandrer seg på loppemarkeder. Som du sier; skulle tro det var hungersnød:) Men gøy er det! Det er vel noe med kuppfølelsen! Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Du har noen morsomme beskrivelser her :) Jeg har selv vært forundret over høy gjemnnomsnittsalder på loppemarkeder, skulle tro de eldste har nok. Mange leter kanskje etter gamle minner. Morsomt er det iallefall, både å gå på skattejakt, og å se andres kupp. Dette var iallefall veldig fine kupp!!

    SvarSlett
  4. Det kan være skummelt å gå på loppemarked sammen med gamle damer .... Jeg venter til de har rast fra seg - de vil som regel ikke ha det jeg vil ha likevel ....
    Flotte stoler og fat, da - likte begge stolene, jeg...
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vært! Fine og billige ting du fikk tak i. Veldig vanskelig å vite hvilken stoldu vil male, det har så mye med stil å gjøre....begge er fine på sin måte.
    Så hyggelig at du har lagt deg til som følger hos meg, jeg legger meg til hos deg også for her var det koselig.

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  6. Lopper er så gøy! Og så billig! Bra funn, Kristina.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...