mandag 14. mars 2011

Dagen i dag

Inne er det vår. Me pyntar med vårlege blomar og friske fargar.






Påskeliljer som strekker seg mot lyset. Minner om at våren snart er her.


Likevel er det enno ei stund igjen.


Ute er det snø og det er kaldt.


Fuglesong frå trea.


Ungane leikar.






Medan minsteguten søv.





Heime står bollane til heving.



Godt å koma inn
Steike bollar
Varme oss



Og med koseleg besøk-


- av mi kjære søster


Kan eg ikkje anna-

- enn å takke for dagen i dag




Kristina

12 kommentarer:

  1. Åh, så koselig dere har det! Jeg elsker slike hverdagsinnlegg :)
    Også må jeg takke for den oppmuntrende kommentaren din jeg fikk under ""kjærlighetsbrevet"! Jeg har alltid vært litt redd for å "prakke på folk" min tro, jeg er heller typen som liker å vise det gjennom hvem jeg er og gjennom handlingene mine. men noen ting er alt for gode til å "gjemme bort" og da er bloggen en fin ting vet du :) Nå fikk jeg en kommentar om at det var ei som trengte å lese det, og det er det aller aller viktigste, at jeg kan være litt til hjelp gjennom bloggen :) men noen interiørblogger kan jeg nok ikke kalle meg lenger :D

    Ønsker deg en god Mandagskveld, og takk igjen for kommentaren- den varmet! Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Ja her er det også bare vår inne, snøen ligger godt enda. Men om et par uker til så er det nok mer vår.
    Gleder meg så til å ut å begynne i hagen og til det begynner å bli grønt:)
    Ønsker deg en fin uke, og tusen takk for koselige hilsener inne hos meg:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Så koselig innlegg Kristina:) Masse fine bilder fra ein koselig kvardag! For ein herlig sovende liten prins, og bollen...mmmm:)

    Klem fra Torill:)

    SvarSlett
  4. Signere Torill her, for eit koseleg innlegg! :)

    Me gledar oss alle til vår no, trur eg, og det skal bli herligt!

    Klem, Miriam

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg!
    Hverdagslykke, små nære øyeblikk...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Så koselig det så ut! Herlig med vår og med familieliv:)

    SvarSlett
  7. Så koselig innlegg! Her og gleder me oss til vår! Tar fram alle fargar eg kan og jukser litt med blomar inne=) Kjenner energien kjem krypande fram ilag med knoppar og fargar=)

    Ha ein fin tirsdag!! :-)

    SvarSlett
  8. Ååå, for nåken koselige bilder!
    Såg ut som ein veldig kjekk dag! :)

    SvarSlett
  9. Det servise du lurte på med dei fine fuglane er PIP studio. Dei er kjøpt på fem høns. Løp å kjøp;)

    SvarSlett
  10. Me vil gje deg ein AWARD, gå innpå
    www.snikkerbuo.blogspot.com

    SvarSlett
  11. Ja, dette var ein kjekk dag! Og bollane var knakande gode. ;) Så koselig innlegg og kjekt å sjå bilder av de herlige små. Savne dåke allerede!

    Sjåast til påske og då e da vår! :)
    Klem ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...