mandag 21. mars 2011

Bokstavar og eit lite før/etter prosjekt

Først vil eg takke for alle koselege helsingar og ynskje nye følgarar velkomne. Set veldig stor pris på dåke ;)


NIB (Norske Interiørbloggere) utfordrar oss til å vise bokstaver me har i interiøret vårt. Eg har berre 3 bokstavar til pynt hos meg, og dei tre bokstavane symboliserer det kjæraste eg har. Bokstavane er nemleg forbokstavane til ungane mine, som eg er så utruleg takksame for. Dei er den største gåva eg og min kjære har fått her i livet! Dei gir oss så mykje glede, latter og kjærleik ♥ Eg kunne ikkje førestilt meg livet utan dei ♥




Den vesle speilkommoden har eg hatt sida eg var lita jente. Hugsar eg var på Vikjo (sentrum her eg bur) saman med ein veninnegjeng og at eg kjøpte meg denne for kr. 39,- på Nille :) Løye kva som set seg i minnet :) Etter å ha lege lenge i ei eske merka "barndomsminner" på loftet har den no fått koma inn i varmen. Eg malte den med ein nydeleg lyse-lyseblå farge som eg blitt så glad i. Alle dei andre små pyntetinga, utanom den store morsfiguren, stammar også frå min barndom. Koselege minner ♥

Slik såg den ut før:


No er den blitt slik:




Tilslutt eit lite sitat frå jenta vår på snart 6 år som eg synst var så bra at eg vil dele det her:

"Ein god familie er det beste me kan få her på jorda!"
Klem frå Kristina

4 kommentarer:

  1. Så skjønn speilkommoden ble. Nydelig i lyseblått.

    SvarSlett
  2. Så skjønn den var! Må bare spørre; er du fra stord? Har en mann som kommer fra Fitjar nemlig, og da er vi alltid på vikjo når vi er der:)Herlig og godt sitat fra jenta di- hun har skjønt det! Klem

    SvarSlett
  3. Så kjempefin den vart, utrulig kva litt maling kan gjere! og den fargen syns eg er heilt nydelig! Kva heiter fargen?
    Så fint du skriver om familien, og med det skjønne sitatet til frøkna dikka! skjønnt!
    Ha ein fin dag!
    klem Britt Kirsti

    SvarSlett
  4. åå, ja, den kommoden huske eg godt. syntes du var såå heldig som hadde den. og no e den framme igjen. Så fin den blei! Skikkelig søt. :)

    så skjønt sagt av Sara.. og da e jo heilt sant! :) Glad i deg, søstra mi! klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...