onsdag 23. februar 2011

Veggbilde av gamal t-skjorte!

Det var då eg rydda i kleskapet til ungane for eit par veker sidan at eg  fekk ideèn.
T-skjorta har jenta vår arva og den har blitt mykje brukt, men no var den blitt for liten. Hålete var den visst òg. Syns motivet på den var så koseleg så eg tenkte eg ville klippe det ut og lage eit veggbilde til jenterommet av det.



T-skjorta som jento vår arva har sett sine bedre dagar og får bli til noko heilt nytt. Gjenbruk av gjenbruk!



Motivet vart klippet ut og så var det fram med symaskina. Eg strauk på fliseline bak motivet slik at det vart litt stivare. Kvite og raude rammer, dukvatt, bakside og tilslutt ein lukkekant med raudrutete stoff.



Slik vart resultatet:






No har jenta og dukkene hennas, som ein gong var ei t-skjorte, fått nytt liv på veggen til prinsessa vår. Ho var svært nøgd då ho fekk sjå resultatet i dag!  

Fleire bilder frå jenterommet kjem i eit seinare innlegg.

Ynskjer alle ein fin kveld :) Kristina

5 kommentarer:

  1. Så lurt! Og så fint!
    Det gjelder berre å komme på det:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Guri, du e så kreativ! Da e ikkje ein ting du ikkje får til Kristina. Så fint bilde blei. Og så koseleg rom ho har. :)

    SvarSlett
  3. Å så koselig et bilde, og tenkt så mange minner etter t-skjorta, kjempegod idè! Så fin blogg du har!!!

    Måtte trekke på smilebåndet istad da jeg så profilen din, du er vel den enetse jenta jeg har vært innom som skriver at du snart bli eldre, hehe...Morsomt!

    Vi ahr samme dynetrekk og sengehimmel, dessverre vokser ungene så fort og vil plutselig ha det mer "kult" enn mors romantsike stil;:-)

    Likte også zalopynten din1! Her har vi såpedispenseren nedfelt i benken, men om ikke hadde jeg lånt det tipset! Ha en finfin helg, følger deg jeg;-)

    SvarSlett
  4. Wow, så kreativ du er! Imponerande. Flott blogg :)

    SvarSlett
  5. åå, du er så kreativ Kristina! Fantastisk fint da blei! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...