søndag 27. februar 2011

Vårleg hyllepynt

Februar nærmar seg slutten og me går snart inn i mars månad, den fyrste vårmånaden! Det gjer godt for både sinn og skinn at dagane no er lysare og lengre. Me har ikkje sett så mykje til sola på desse kantane dei siste dagane, men me veit at ho er der og byrjar å gjere seg klar til å varme opp både hud, hender, bakkar og blomar. 

Hylla på kjøkkenet vårt har no fått litt meir vårleg pynt. Det er kjekt å kunne variere pynt etter årstidene. Eg er ikkje den som pyntar til jul i november, heller ikkje til vår i januar. Men no syns eg at det er på tide. Våren er faktisk rett rundt hjørne!
















Ønsker alle ein fortsatt god og oppladande søndag!

Klem Kristina


 

3 kommentarer:

  1. Så koselig, og så flott! Nydelig hylle på kjøkkenet ditt. Så vårlig og fint hos deg. :) Likte også veldig godt det du skrev.

    SvarSlett
  2. koselig hylle og pynt .....
    Endelig snart vår-måned - lengter mot varmere vær

    SvarSlett
  3. JA.. endelig snart vår .. VÅR VÅR VÅR...
    Gleder meg..

    Har vært ute i timesvis idag, og kan konstantere at det ikke er vår riktig enda :-))

    1 gang innom her, men kommer snart igjen.. stilig t.-shirt bilde :-))

    kLEM bIRTE

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...