søndag 20. februar 2011

Oppbevaring

Denne månaden har NIB utfordra medlemmane sine til å vise fram gode oppbevaringsideàr. No er ikkje eg blitt medlem av NIB endo (skal søke om det så snart eg har fått laga 10 innlegg), men eg tenkte eg likevel kunne vise nokre oppbevaringssystem som fungerer godt i heimen vår.  

Dei velkjente BILLY-hyllene dekker nesten ein heil vegg i stova vår og skjuler ein masse med saker og ting. Her oppbevarer me både serviser, bøker og ulike spel til ungane.











Me fant ut at det var lurt å feste barnesikring på dørene der me oppbevarer spel, puslespel, bøker mm til ungane. Dette gjer det enklare å halde orden.









Ynskjer alle saman ein god kveld og ei god natt. Klem Kristina







2 kommentarer:

  1. Fine skap som virkelig rommer mye. Flott med den gardinen du har på innsiden også. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint og ikkje minst...,MASSE plass.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...