mandag 14. februar 2011

mugger med minner



I mitt aller første blogginnlegg vil eg vise dykk 3 mugger som betyr mykje for meg. Eg har alltid vore glad i mugger og den på bildet over kjøpte eg allereie som 12-åring. Det var medan me var på ferie i Danmark at onkelen min tok oss med i ein brukt- og antikvitetsbutikk at eg kjøpte meg denne fine porselensmugga.








Denne mugga vart kjøpt i den spanske byen Ronda medan eg og min kjære var på bryllaupsreise der for snart 7 år  sidan. Den vekker gode minner :) Ronda er forresten ein by vel verdt eit besøk dersom ein skal til Spania. Den ligg litt inn i landet så me var der berre på ein dagstur. Her kan ein få med seg litt av Spanias kultur og historikk.




Eg prøver å kjøpe med meg ei fin mugge kvar gong me er på tur i utlandet. Denne kom med meg heim frå Riga då me var der for nokre år sidan. Forresten også eit fint reisemål dersom ein vil oppleve meir enn sol og strender.


1 kommentar:

  1. Any kind of a few replica watches attain a larger well wheel to duplicate the effect, although they don't arrive close to appearance of the period on rolex replica sale. Rolex in which the United Kingdom in the 1914 Joe ended up awarded the Hong Kong Observatory presented the first to watch the exquisitely detailed of the A-level certificate, and global positioning system with the rolex replica sale to share typically the award when specific keiki. Beadset diamond bezel with 25 round cut expensive diamonds and 4 sapphires set in replica watches effervescent wine diamond dial complete with 10 round cut down diamonds, scratch-resistant opal conversion crystal and replica watches uk. You would run into watches in variable looks and styles such as classic, adventure, acetate, wood, stainless steel numerous. This letter indicates the year that the fake rolex sale was produced.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...