mandag 28. februar 2011

Mandagssnop

Lyst på noko godt? Då kan du prøve dette. Veldig enkelt, smakfullt og ikkje minst - sunt!




Epler i bitar, kesam med vaniljesmak og eit dryss med kanel.
Veldig enkelt og veldig godt!



Det er herleg å kunne sette seg ned etter at ungane er lagt. Viktig å unne seg litt kvardagsluksus.



Med tente lys og noko godt i skåla ligg alt tilrette for ein god og avslappande kveld for mor i huset. Eg hadde denne kvelden på fredag, men det fungerer nok fint på ein mandag òg :)

Så då vil eg oppfordre alle dåke hardtarbeidande til å ta vare på dåke sjølv  midt oppi den travle kvardagen.

Ha ei fin veke alle saman.


Kristina


2 kommentarer:

  1. Da såg knakandes godt ut! Skal eg laga meg ein dag. :)
    Du e jo jammen meg fix på å blogga. Ser ut som du kose deg med da. :) Kjekt å følga med! Onkel Egil snakka om bloggen din, han syns den var skikkelig koselig og fin. :)

    Ha ei god veka! Sjåast til helgo! <3

    SvarSlett
  2. Mmm, ditta såg godt ut!:)
    Gratulera med superfin blogg, kjære søster!
    Veldig kjekt å sjå alle dei fine detaljane bli vist fram. Da e som Helene seie, da ser ut som du kose deg veldig med bloggen og i heimen.
    God ide å bruke den gamle t-skjorta om igjen som bilde! Tommelen opp!:)

    Sjåast snart. Gi ein klem te tantungane frå meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...