fredag 18. februar 2011

Lampemakeover

Med litt kvit spraymaling og ein ny lampeskjerm fekk eg ein ny lampe. På bildet ser de korleis den var før. Eg hadde to mørke, no har eg ein av kvar, snart vil eg få to kvite:)





Lampen har no fått plass på hjørnehylla mi i sofakroken og den lyser fint opp for tildaengelen og alle oss andre i huset. Hjørnehylla har også fått ein omgang med den kvite malerkosten min. Den var eingong mørk, men eg likar den mykje betre no. Og med ein fin knott i frå bloomingville vart den nett som ny. Hylla kjøpte me i si tid på Ikea (som så mykje anna me har i heimen vår).


3 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for det du skrev på bloggen min, det ble jeg glad for å lese. :)

    Så nydelig den lampen ble! Tenk at den kunne bli så forandret og vakker. Det ar artig å gjøre makeover på ting. Så mye fint du har på bloggen. Jeg linker gjerne til deg.

    SvarSlett
  2. Du e så kreativ og dyktig, Kristina! Eg glede meg til å følga med:-) stor klem

    SvarSlett
  3. Veldig kreativ og flink. Kunne ønske eg hadde nåke av da i meg, hehe.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...