tirsdag 15. februar 2011

Heldige meg

Jammen er eg heldig! Heldig som har tre herlege ungar! Klart det krever mykje å ha små barn, men så gir dei så mykje glede og kjærleik tilbake. Det gjeld å ta vare på dagane, ein får aldri igjen den tida då ungane var små. 


På morsdagen var eg heldig å få fine kort og teikningar. Jenta mi hadde teikna heile familien på eit stort A3 ark. Ho hadde også skrive fine ord til meg inni kortet.  
Korta øverst til høgre laga ungane på søndagsskulen denne dagen.

Mannen min skreiv også nokre gode og vise ord til meg: "Styrke og verdighet er hennes kledning. Hun smiler mot dagen som kommer".
Fra Salomos Ordspråk i Bibelen.



 Eg var også heldig å få to flotte blomebukettar på morsdagen. Dei blømer fint endo.

2 kommentarer:

  1. Ja, du er heldig! Men de tre søte små og den barske store er veldig heldige dei òg! Gratulera med blogg! Det var på tide. ;) Eg har blitt "følger" og gleder meg til å følge med i den fine og koselige heimen dåkas! :)

    Savner deg! <3
    Klem fra søss i Oslo.

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjære Helene. Kjempekjekt at du har lagt deg inn som følger av bloggen min :) Blir så glad for kvar ny følgar eg får. Savne deg òg masse. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...