onsdag 23. februar 2011

Barn og bøker

I dag vil eg minne meg sjølv og andre om kor viktig det er å lese med barna. Me lever i ei tid der TV, data, DS og andre teknologiske duppedittar er ein stor del av barna sin kvardag. Bøker og lesestunder bring med seg heilt andre kvalitetar. Her vil eg nemne 10 gode grunnar for å lese med barna:

  • Skaper nærhet og kontakt mellom barna og den voksne
  • Stimulerer fantasi og kreativ tenking
  • Øver opp evna til å lytte
  • Gir barnet bedre språkforståelse
  • Utvidar ordforrådet deiras
  • Barnet øver opp evna til å konsentrere seg og trena hukommelsen
  • Barnet tilegner seg ny kunnskap, enten det er faktabok eller ei bok som omhandlar relasjonar
  • Lesestunda gir rom for samtale og refleksjon  
  • Barna kjenner ofte seg sjølv og situasjonar igjen i bøker
  • Barna vert glad i bøker og får oppleva tryggleik gjennom oppattaking

Me har valgt å ha barnebøkene lett tilgjengeleg. Mesteparten av dei er plassert her i denne expedithylla som står vedsida av TVen i kjøkkenstova vår. 



Eldste jenta vår skal byrje på skulen til hausten. Då me var på innskrivingsmøte i haust fekk me med oss eit hefte som heiter "god skulestart". Som foreldre vil me jo gjerne at barna våre skal klare seg bra på skulen. I dette heftet oppmodar dei oss blant anna til å bruke minst 15 min kvar dag til å lese,synge eller lese rim og regler for barna. Ifølge heftet viser undersøkingar at barn som blir lese for tener stort på det i skulesamanheng.



Ekstra koseleg er det å lese bøker som eg sjølv hadde då eg var lita. "Ole Jakop på bytur" av Torbjørn Egner var ein av mine favorittar. Bøker skaper gode minner!!

Seinare i dag vil eg vise dåke eit gjenbruksprosjekt eg er ferdig med! Følg med!



2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg! Jeg ble alltid lest for da jeg var lita. Husker spesielt godt lesestunder med morfar.

    SvarSlett
  2. savne å lesa for de skjønne små! glede meg til å gjera da igjen. om ei veka snart! hurra! <3 og da bildet til Sara blei skikkelig fint. så koselig! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen ein kommentar hos meg! Det blir eg veldig glad for. Du kan kommentere sjølv om du ikkje har ein google-konto ved å hake av på "anonym" under.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...